Mai avem doua rate

Am fost la sucursala Piraeus Bank din apropierea locului de munca si am platit rata lunara la banca 265 de lei.Acum 4,9 ani de zile am facut un mic imprumut pentru a cumpara materiale pentru viitorarea casa.Acum deja actuala casa in care locuim.Initial nu prea am fost de accord cu propunerea sotiei pentru un nou imprumut eu tocmai ce scapasem de unul.Am muncit destul de mult pentru a o aduce in acest stagiu si inca nu e gata 100% casuta noastra.

Mai avem doua rate la banca Ianuarie si Februarie si am scapat.Multumesc Lui Dumnezeu ca am putut plati la timp toate ratele.Oricum am stabilit sa nu mai facem vreun imprumut curand,de preferat niciodata.Vrei ceva strange bani si cumpara nu te mai incurca cu bancile.

Lasă un răspuns

