Imi place ziua de vineri

Recunosc ca din toate zilele saptamani imi place cel mai mult ziua de vineri.In ziua de vineri ma simt cel mai relaxat din toate zilele saptamani.O astept imediat ce trece,am un sentiment de odihna atunci cand stiu ca sambata stau acasa sa ma mai relaxez de munca.Prea multa munca strica.Mai ales ca acum a venit si primavara vinerea o simt ca o adiere dulce de caldura.

Un gând despre &8222;Imi place ziua de vineri&8221;

  1. aşa sunt şi eu…ştiu că vin de la facultate acasă şi pot să merg ziua următoare la discotecă :))

Lasă un răspuns

