Vecinul meu nea Costica frizerul…

Toata viata mea mi-a placut sa fiu inconjurat de oameni simpatici si am vrut mereu sa am relatii foarte bune cu vecini.Nu se stie vreodata cand ai nevoie de un vecin cu vreo problema.Am un vecin care are o meserie la care multi oameni apeleaza la el,frizer.Cu nea Costica am avut o relatie mai speciala mereu era pus pe glume de bun simt si nu vorbea porcari.Multi oameni au calcat in frizeria lui si au fost frezati de nea Costica.Odata nu aveam bani si vroiam sa ma tund.Am mers la nea Costica si l-am rugat sa ma tunda pe datorie pana iau leafa.Nici nu sa pus problema sa nu ma ajute el fiind un om saritor din fire si intelegea atunci cand vorbeai cu el.Puteai sa abordezi orice problema cu el si daca era cazul avea si un sfat bun pentru tine.Cand a fost sa ma insor nea Costica mi-a spus sa fiu atent cu bagare de seama pe cine iau sa nu cumva sa ajung rau mai tarziu din cauza la nevasta.Sa fie o femei buna la suflet chiar daca poate nu e asa frumoasa fizic.Mai tarziu o sa ramanem amandoi cu sufletele frumoase chiar daca am imbatranit.Poate de multe ori nici parinti nu dau sfaturi asa bune ca nea Costica frizeru…

P.S. Orice legatura cu realitatea pur intamplatoare.

4 gânduri despre &8222;Vecinul meu nea Costica frizerul…&8221;

  1. Da si eu am un frizer care tunde chiar foarte bine, dar are o gura proasta si comenteaza la toti, si mai este si gay.

  2. De admirat nea Costica asta… ce imi place cum suna „nea”. 😛 :))

    Daca ar fi mai multi oameni de genul asta lumea asta s-ar vindeca cu siguranta mai repede.

Lasă un răspuns

