In fiecare secunda, se vand 10 licente Windows 7

Dupa esecul pe care l-au inregistrat cu Vista, iata ca de data acesta cei de la Microsoft nu s-au dezis si au dat lovitura cu Windows 7.

In sprijinul afirmatiei ne vin cifrele, care sunt mai mult decat convingatoare: conform unui raport lansat saptamana trecuta, Microsoft vinde 10 licente Windows 7 pe secunda.
Conform reprezentantilor companiei, pana acum compania a vandut cele 175 de milioane de exemplare in timp record, ceea ce inseamna ca 15% din PC-urile din toata lumea folosesc Windows 7Asadar, conform acestor cifre, in intervalul 23 Iunie – 21 iulie, compania a vandut 25 de milioane de licente, adica nu mai putin de 9,97 de copii Windows 7 pe secunda. sursa

Personal i-mi place mult de tot windows 7 si pot sa spun ca este foarte bun.Am incercat sa-l instalez la mine pe pc  a mers numai ca atunci cand am vrut sa instalez driverul de la modemul de internet nu a mers si din pacate am renuntat si am reinstalat xp.Acum odata cu venirea modemului nou de la romtelecom cand o sa am ocazia o sa instalez sa vedem cum se misca…un produs de un real succes.

6 gânduri despre &8222;In fiecare secunda, se vand 10 licente Windows 7&8221;

  1. Eu am renuntat la Microshit si am trecut temeinic pe Ubuntu. Am tot ce imi doresc pe el, este adevarat ca nu am jocuri dar pentru asta exista x-box. Sunt satul de crashurile windowsului..care sunt cam la fel de ciudate indiferent de versiunea softului.

  2. Eu nu am incercat nici vista nici 7, dar am vazut la unii Vista si mi-a placut cum arata si cum merge, iar pe 7 l-am vazut asa din reclame si chiar mi-a placut. As fi vrut sa le incerc si eu dar la ce pc am… pff, cand oi avea unu’ mai bun sau poate da Domnu’ si capat si eu un laptop. 🙂

Lasă un răspuns

