Adili se… dilii

Iata ca minunea de la Zurich s-a intamplat dupa 120 de minute de joc Steaua cu mult noroc trebuie sa recunosc reuseste sa se califice mai departe in grupele Europa Ligue la penalty 4-2.  Jocul Stelei nu a fost unul grozav dar totusi am aratat ca se poate.Un meci nerecomdat cardiacilor…Adili este cel care a ratat la penalti,omul meciului Tatarusanu care a aparat 2 penalty.

8 gânduri despre &8222;Adili se… dilii&8221;

  1. Frumos meci , dar pe meciul ala am pierdut la pariuri 15 milioane, erau buni daca ii luam nu ?, mai bine puneam pe calificare nu pe final.

    Ps: Dar grupa in care a picat steaua va place ?

  2. nu stiu de ce, dar am sentimentul ca vor regreta ca ne-am calificat 🙂 le doresc sa treaca de grupe si sa-mi infirme acest sentiment

Lasă un răspuns

