10 lucruri care i-mi plac

Sper sa ajung la 10 sau macar ca scriu cateva si tot e bine.Este vorba de o leapsa preluata de aici

1.I-mi place sa conduc masina dar nu pe distante mai mari de 150-200 km…

2.Iubesc sa merge la biserica (nu la cea ortodoxa ca ma ineaca mirosul de lumanari care ard aiurea) acolo unde se cheama Numele Lui Dumnezeu si binenteles fara poze pe pereti (icoane).

3.Place sa joc fotbal si dau niste bombe la portar de la distanta.

4.Place sa scriu pe blog si sa navigez pe net.

5.Place sa fac teme woordpress.

6.Place sa mananc sarmale cu iaurt.  [iam- iamii]

7.Place sa filmez cu telefonul mobil fel de fel de chestii neinteresate.

8.Place sa dorm dupa amiaza o ora…cand se poate binenteles mai ales duminica.

9.Place sa citesc carti crestine si in mod special biblia.

10.I-mi place sa tund oameni,mai ales pe prieteni mei….tund de aproape 6 ani.

Sunt curios daca urmatorii vor sa scrie la ei pe blog 10 chesti placute lor:Refuzake, Constanteanul , Tudor , Daniel Rus , zozzo, am vrut sa il bag si pe Bogdan Epureanu dar nu accepta asa ceva…cred.Mai vrea si altcineva?

2 gânduri despre &8222;10 lucruri care i-mi plac&8221;

Lasă un răspuns

