Cat de mult ajuta?

Cat de mult ajuta sa ai domeniu platit fata de un blog pe o platforma free?Poti avea mai multi vizitatori daca esti pe o platforma free decat daca ai domeniu.Am vazut si bloguri bune si foarte bune pe platforme free si nu arata faptul ca nu au o anumita valoare daca nu e platit.Acum na fiecare cu parerea lui.Personal cred ca mai apar si  din google vizitatori cand ai un cont .ro, .info etc.Totusi articolele fac diferenta cat si o tema adegvata.Probabil ca in curand o sa achizitionez un domeniu .info si cand o fi anunt.Faza cu bani din blog mai puteti citit aici.

6 gânduri despre &8222;Cat de mult ajuta?&8221;

  1. Nu te ajuta direct, dar e mai usor de branduit… mi se pare mult mai usor sa tin minte costel.ro decat costel-17.wordpress.com; in rest nu exista diferente extraordinare.

  2. Cum nu mi-am facut blog pentru a face bani chiar nu ma intereseaza sa-mi cumpar vreun domeniu… si nici nu mi se pare mai usor de tinut minte; adica e aceasi chestie…
    Mai important e continutul si design-ul decat adresa… ^_^

  3. daca nu te intereseaza castigul online din blog si subevaluezi importanta identitatii online, poti sa ramai pe domeniu si host free

  4. daca ai domeniul tau te poti muta oricand cu blogul de colo colo, lumea te gaseste la aceeasi adresa. daca esti pe wordpress.com, pe langa faptul ca trebuie sa-ti pui un nume mai greu… nu te poti muta nicaieri. in conditiile in care un .info e 1 euro la godaddy.com… eu zic ca merita

Lasă un răspuns

