Despre liga I

Aseara m-am uitat la meciul stelei cu toate ca nu sunt fan.Meciul a avut faze destule penaltyuri inexistente si altul nedat dar prin legea compensatiei arbitrul a dat altul pentru Steaua care nu a fost.Bine nici pentru Victoria Branesti nu se poate spune ca a fost penalty dar mergem inainte  cum se poate.Ce se poate face cu aceste arbitraj care poate fi bun tot meciul dar  da atunci cand nu e si invers.Te lupti tot meciul te zbati si pac tio tranteste arbitrul cand esti pe val de nu te vezi.O fi peste tot la fel sa numia la noi? Totusi am gasit o faza in campionatul Poloniei care chiar ma lasat paff.Aici o gasiti si minunativa si voi singuri.

Sa bage niste roboti calculati cu toate fazele posibile din fotbal pana acum si sa dicteze ei la perfectie…zic.Pentru clasamentul la zi intrati aici cat si despre etapa viitoare.

4 gânduri despre &8222;Despre liga I&8221;

  1. nici eu nu sunt microbist, dar cu toate astea m-am mai uitat la anumite meciuri din campionatul mondial si unele mi s-au parut tari pentru ca exista actiune… ceea ce n-o sa vezi niciodata la meciurile din rromania

Lasă un răspuns

