Esenta unui articol.

Cum ar trebuii sa fie articolul sau articolele din blogul pe care il ai?

Sunt multe bloguri pe care le urmaresc intru pe ele citesc ma uit analizez ce a vrut sa spuna ”scriitorul” si daca place sau nemultumeste ceva comentez.Consider ca un articol ar trebuii sa aive cateva puncte esentiale si neaparat originale din care sa vezi clar interesul celui care a scris.Intradevar ca google ne poate ajuta cu cateva detali pe care nu avem cum sa le cunoastem statistic vorbind dar sa nu facem dintr-un articol numai de pe net mi se pare oarecum lipsit de esenta.Unul dintre blogurile care le apreciez este cel a lui Bogdan Epureanu si pot sa spun ca articolele lui sunt pline de esenta.Fara modestie sustin si urmaresc blogul lui.Pare rau ca nu srie un roman ceva de actiune sau drama nu stiu orice ar scrie ar fi ok. Pe viitor la blogul meu vreau sa am articole pline de ”esenta tare”….

Un alt blog care mi se pare bun este cel a lui Zoly la fel cu articole bune si foarte bune.Ceilalti care nu vam precizat nu va suparati pe mine dar va urmaresc cu acelasi interes.ok.

3 gânduri despre &8222;Esenta unui articol.&8221;

  1. eu nu urmaresc partea de introducere, continut, intriga, punct culminant, deznodamant… scriu cum imi vine si cum mi se lipesc tastele de degete :))

  2. Da, blogul lui Bogdan e intr-adevar de calitate. 😉

    Totusi, un articol trebuie scris pentru ca asa iti vine tie pe moment sa scrii ceva sau pentru ca vrei sa aiba si altii de invatat ceva din el; nu trebuie sa scrii articole doar ca sa-ti „umpli” blogul, sa fie acolo…

    Apropo, mersi pentru interes, nu ma asteptam. ^_^

Lasă un răspuns

