Ce s-a intamplat cu bucurion.info

Sunt dator cu cateva informatii despre contul bucurion.info si anume ca am fost invadati cu un virus urat.Baza de date este la refublog si inca sa zbate sa scoata la lumina.Trebuie sa astept sa se rezolve dupa care daca se rezolva o sa vad ce decizie iau in legatura cu acel cont pana una alta ma desfasor aici.Ca m nasoala treaba mai ales ca abia abia facusem si eu 50-60 de vizitatori pe zi si cred eu ca eram in crestere…pafff

update : maine pe vremea asta o sa fie gata.

10 gânduri despre &8222;Ce s-a intamplat cu bucurion.info&8221;

  1. Io ti-am zis sa ramai pe hi2 la 1 euro pe luna. Dar tu.. Batman, Batman.
    Daca esti interesat cunosc si un host moca, fara banner fara nimik… cu cpanel si toate cele… profesionisti domne :D. Muti domeniul si Done.
    Cu cat scri mai repede pe domeniul respectiv (.info) cu atat pierzi mai putin din pozitionarea pe google search

  2. […] formatii sunt: Draconian, Dissection, Disturbed. Trimit aceasta leapsa catre: Bibabum, Liviu, Zoly, Bucur, Roxy si cine mai doreste sa o preia. Eu o sa pun cele 3 formatii si melodii cu video-urile de pe […]

  3. stii ce era nasol?
    ca te aveam la recomandari si nici eu nu puteam intra la mine pe pagina … si dupa ce te-am scos…am putut…acum te bag iar \:D/

Lasă un răspuns

